Poděbrady 2000
Poděbrady 2001
Poděbrady 2002
Poděbrady 2003
Poděbrady 2004
Poděbrady 2005
Poděbrady 2006
Poděbrady 2007
Poděbrady 2008
Poděbrady 2009
Poděbrady 2010
Poděbrady 2011
Poděbrady 2012
Poděbrady 2013
Poděbrady 2014
Poděbrady 2015
Poděbrady 2016
Poděbrady 2017
Poděbrady 2018
Poděbrady 2019
Poděbrady 2020
Poděbrady 2021
Poděbrady 2022
Poděbrady 2023
Poděbrady 2024
Spanilá jízda 2000
Spanilá jízda 2001
Spanilá jízda 2002
Spanilá jízda 2003
Spanilá jízda 2004
Spanilá jízda 2005
Spanilá jízda 2006
Spanilá jízda 2007
Pražská jízda 2008
Pražská jízda 2009
Pražská jízda 2010
Pražská jízda 2011
Pražská jízda 2012
Pražská jízda 2013
Podzimní jízda 2014
Podzimní jízda 2015
Podzimní jízda 2016
Podzimní jízda 2017
Podzimní jízda 2018
Podzimní jízda 2019
Podzimní jízda 2020
Podzimní jízda 2022
Podzimní jízda 2023
Dovolená s Fiaty 2001
Dovolená s Fiaty 2003
Dovolená s Fiaty 2004
Dovolená s Fiaty 2005
Dovolená s Fiaty 2006
Dovolená s Fiaty 2007
Dovolená s Fiaty 2008
Dovolená s Fiaty 2009
Dovolená s Fiaty 2010
Dovolená s Fiaty 2011
Dovolená s Fiaty 2012
Dovolená s Fiaty 2013
Dovolená s Fiaty 2014
Dovolená s Fiaty 2015
Dovolená s Fiaty 2016
Dovolená s Fiaty 2017
Dovolená s Fiaty 2018
Dovolená s Fiaty 2019
Dovolená s Fiaty 2020
Dovolená s Fiaty 2021
Dovolená s Fiaty 2022
Dovolená s Fiaty 2023
Dovolená s Fiaty 2024
Víkend s Fiaty 2001
Víkend s Fiaty 2002
Víkend s Fiaty 2004
Víkend s Fiaty 2005
Víkend s Fiaty 2006
Víkend s Fiaty 2007
Víkend s Fiaty 2008
Víkend s Fiaty 2009
Víkend s Fiaty 2010
Víkend s Fiaty 2011
Víkend s Fiaty 2012
Víkend s Fiaty 2013
Víkend s Fiaty 2014
Víkend s Fiaty 2015
Víkend s Fiaty 2016
Víkend s Fiaty 2017
Víkend s Fiaty 2018
Víkend s Fiaty 2019
Víkend s Fiaty 2020
Víkend s Fiaty 2021
Víkend s Fiaty 2022
Víkend s Fiaty 2023
Víkend s Fiaty 2024
Expedice Říp
Expedice Kokořín
Expedice Pravda
Expedice Ukrajina
Expedice Grossglockner
Expedice Peklo
Expedice Konopiště
Expedice Halíř
Expedice Písty
Expedice Terezín
Expedice Lužná
Expedice Zvířetice
Expedice Strnadice
Expedice Tuzex
Expedice Džbán
110 let FIATu
120 let FIATu
125 let FIATu
Kunratická tvrz 2009
Kunratická tvrz 2010
Akce Plzeň
Pizza Party
Klubové schůzky
Výroční schůze
 
Reklama :

DOMÉNY - WEBHOSTING - SERVERHOSTING

13. října 2003 - IV. ročník Spanilé jízdy Prahou

Pro nás, jakožto pořadatele vše začalo již před prázdninami. Obstarávali jsme různá povolení a zařizovali doprovodný program setkání. Parkování, doprovod Dopravní Policie ČR a s nimi související průjezd zákazy vjezdu, vstup do Ekotechnického muzea, itinerář s trasou, úkoly na kontrolách, rezervace restaurace a spousty dalšího.

Nastalo to dlouho očekávané 13. září a na tradičním místě před školou se v 7:30 sjeli první pořadatelé.

Od osmi bylo rezervováno parkoviště u chrámu sv. Mikuláše na Malostranském náměstí, kde byla do 10 hodin přejímka a registrace účastníků. Celé setkání také natáčela ČT, která o nás odvysílala v pondělí ráno asi tříminutový šot. Podařilo se nám parkoviště téměř zaplnit a v deset hodin na něm již stálo 50 vozů Italské provenience. Zastoupeny byly i značky Lancia (Beta), Alfa Romeo (GTV, 1300 Junior GT) a samozřejmě Fiat (500, 600, 850, 127, 128, 124, X 1/9), zúčastnili se i dva licenční Fiati a to od firmy Jagst.

Kolem jedné se pořadatelé vydali na trasu připravovat jednotlivé kontrolní stanoviště. Ve 13:45 byl dlouho a netrpělivě očekávaný start orientační jízdy. Na soutěžící čekali čtyři kontroly s úkoly, kterými byla jízda s kelímkem vody mezi kužely, zastavení 30 cm od prkna, házení šipkami, odhad 0,3 litru vody, odhad počtu mincí, hod klínovým řemenem na klikovou hřídel, testové otázky a další. Trasa soutěže měřila 45 kilometrů a její cíl byl v kempu Džbán v Praze 6 - Vokovicích. Tam jsme měli rezervovánu restauraci a u motokár i zázemí pro počítání výsledků. K obveselení pořadatelů i diváků byla vyhlášena soutěž o nejrychlejšího jezdce na motokáře. Jízda byla velmi zajímavá, protože stále ještě drobně pršelo a na mokré trati to dost klouzalo, dostat smyk tedy nebylo žádným problémem.

Soutěžící se vraceli do půl čtvrté a o hodinu později jsme již vyhlašovali výsledky. Teprve po vyhlášení jsme si mohli vydechnout, prohlásit letošní ročník spanilé jízdy za ukončený a v klidu se najíst. Poseděli a debatovali o proběhlé akcí do devíti hodin, kdy jsme restauraci opouštěli.

Startovné : 300, - (v ceně 2x vstup do muzea)

Zastoupení :

  • cca. 45 x Fiat (500, 600, 850, 124, 127, 128, X 1/9, 900 T)
  • 1 x Alfa Romeo
  • 2 x Lancia
Výsledky : kompletní výsledková listina

Trasa : cca. 45 km orientační soutěž + 8 km jízda Prahou

PS: Asi nejlepší námi pořádaný ročník. Tedy pokud to můžu nezaujatě hodnotit, přece jenom jsem jedním z organizátorů soutěže. Z ohlasů soutěžících jsem vyrozuměl, že celá akce měla nápad, byla dobře připravená a organizace proběhla na výbornou. Někomu se líbila návštěva a prohlídka Ekotechnického muzea, někomu zase průjezd pěší zónou za policejní eskortou, někomu pak orientační soutěž, či jízda na motokárách. Poměrně rychle po soutěži se nám podařilo vyhlásit výsledky, takže letošní ročník hodnotím jako opravdu povedený. I když našlo by se i pár chyb, například chyba v objízdné trase v itineráři, nebo pozdní zajištění místa přejímky, naštěstí byla po ruce náhradní varianta - Malostranské náměstí. Něco jsme ovlivnit nemohli - nepřízeň počasí či demonstrace odborářů. Uvidíme co přinese příští rok.

Fotogalerie :

Autor textu: Ondřej Kroutil - Kronikář Fiat Car Classic

Autoři fotografií: Ondřej Kroutil, Jan Martinec

© 2003 Fiat Car Classic, Czech Republic
web: Marek Lengál, Martin Maštálka