Poděbrady 2000
Poděbrady 2001
Poděbrady 2002
Poděbrady 2003
Poděbrady 2004
Poděbrady 2005
Poděbrady 2006
Poděbrady 2007
Poděbrady 2008
Poděbrady 2009
Poděbrady 2010
Poděbrady 2011
Poděbrady 2012
Poděbrady 2013
Poděbrady 2014
Poděbrady 2015
Poděbrady 2016
Poděbrady 2017
Spanilá jízda 2000
Spanilá jízda 2001
Spanilá jízda 2002
Spanilá jízda 2003
Spanilá jízda 2004
Spanilá jízda 2005
Spanilá jízda 2006
Spanilá jízda 2007
Pražská jízda 2008
Pražská jízda 2009
Pražská jízda 2010
Pražská jízda 2011
Pražská jízda 2012
Pražská jízda 2013
Podzimní jízda 2014
Podzimní jízda 2015
Podzimní jízda 2016
Podzimní jízda 2017
Dovolená s Fiaty 2001
Dovolená s Fiaty 2003
Dovolená s Fiaty 2004
Dovolená s Fiaty 2005
Dovolená s Fiaty 2006
Dovolená s Fiaty 2007
Dovolená s Fiaty 2008
Dovolená s Fiaty 2009
Dovolená s Fiaty 2010
Dovolená s Fiaty 2011
Dovolená s Fiaty 2012
Dovolená s Fiaty 2013
Dovolená s Fiaty 2014
Dovolená s Fiaty 2015
Dovolená s Fiaty 2016
Dovolená s Fiaty 2017
Víkend s Fiaty 2001
Víkend s Fiaty 2002
Víkend s Fiaty 2004
Víkend s Fiaty 2005
Víkend s Fiaty 2006
Víkend s Fiaty 2007
Víkend s Fiaty 2008
Víkend s Fiaty 2009
Víkend s Fiaty 2010
Víkend s Fiaty 2011
Víkend s Fiaty 2012
Víkend s Fiaty 2013
Víkend s Fiaty 2014
Víkend s Fiaty 2015
Víkend s Fiaty 2016
Víkend s Fiaty 2017
Expedice Říp
Expedice Kokořín
Expedice Pravda
Expedice Ukrajina
Expedice Grossglockner
Expedice Peklo
Expedice Konopiště
Expedice Halíř
Expedice Písty
Expedice Terezín
Expedice Lužná
Expedice Zvířetice
Expedice Strnadice
Expedice Tuzex
110 let FIATu
Kunratická tvrz 2009
Kunratická tvrz 2010
Akce Plzeň
Pizza Party
Klubové schůzky
Výroční schůze
 
Reklama :

DOMÉNY - WEBHOSTING - SERVERHOSTING

20. dubna 2002 - III. ročník setkání italských vozů v Poděbradech

Již třetí ročník setkání italských automobilů se jako tradičně konal v kempu Golf v Poděbradech. Snažili jsme se o co nejlepší pořadatelské zajištění soutěže a tak pořadatelé přijížděli do kempu od půl osmé ráno. Soutěžící měli příjezd na přejímku stanoven od devíti do jedenácti. Nás čekala příprava kempu, místa pro přejímku vozů, vyvěšení transparentu, umístění směrových šipek pro příjezd do kempu, rozdělení potřeb pro kontrolní stanoviště a mnoho dalšího.

V deset hodin část pořadatelů vyjela na trať a rozmístila se na kontrolních stanovištích. Po rozpravě, která byla v 11:30 odjel zbytek pořadatelů a soutěž mohla být odstartována.

Kromě jednoho notorického smolaře s Fiatem v příkopě, autu a posádce se nic nestalo, vše probíhalo dobře. První posádka startovala ve dvanáct hodin, poslední auto vyjíždělo v jednu. Poslední vozidlo jsme přivítali v cíli kolem třetí hodiny odpolední. Soutěžící čekalo na trati osm kontrolních stanovišť a sedm samokontrol. Úkoly na stanovištích byly jednoduché i když některé se zdály být tvrdým oříškem. Jednoduchým bylo házení šipek do terče a shazování kuželek. Trochu těžší byly testové otázky a přelévání vody na čas, vyloženě zákeřná byla samokontrola s určením počtu zákazových značek na oplocení jedné firmy. Firma totiž měla své objekty na obou stranách silnice a značky na obou plotech. První a poslední kontrola byla v kempu, trať se projížděla podle šipkového itineráře a byla dlouhá 45 kilometrů.

Poté co se soutěžící vrátili do kempu, čekalo nás nepříjemné počítání výsledků. Potom již jen vypsání diplomů a pamětních listin a mohli jsme vyhlašovat. Vyhlášení výsledků bylo po večeři ve čtyři odpoledne a mezi oceněnými bylo i pár známých tváří, René Ehlen s F 600 D Multiplou nebo Aleš Titzl s F 500 L, jsou to totiž naši pravidelní účastníci. Po vyhlášení výsledků následovalo vyvěšení Výsledkové listiny u které se ihned vytvořila tlačenice a tím se pro nás uvolnilo místo v restauraci.

Účastníci se začali rozjíždět do svých domovů a pořadatelé mohli volně vydechnout a zasednout k zasloužené večeři. Poslední z pořadatelů, totiž já, se k jídlu dostal až v šest hodin. Všichni jsme byli tak vyhladovělí, že nám jedno jídlo nestačilo a společenský večer se zvrhl ve „žranici", jedli jsme palačinky, saláty a někteří zvládli i dvě hlavní jídla. Rozjezd do domovů byl po deváté hodině večerní. Dojmy ze soutěže jsme měli dobré a i ohlasy z řad účastníků nám dávaly za pravdu.

Startovné : 250, - Kč (večeře je zahrnuta v ceně)

Zastoupení :

  • cca. 52x Fiat (125, 127, 128, 500, 600, 850, 900 T, 1100, 1500 Cabrio, X 1/9, Jagst)
  • 1x Lancia
Výsledky :
  Soutěž elegance:
  • 1. místo - F 500 L - Aleš Titzl
  • 2. místo - F 600 - Miroslav Nosák
  • 3. místo - F 850 Special - Milan Titzl
  Orientační soutěž:
  • 1. místo - F 600 D Multipla - R.Ehlen
  • 2. místo - F 500 L - Aleš Titzl
  • 3. místo - F 500 - Miroslav Šonský
Trasa : Orientační jízda 45 km

PS: I na letošním ročníku srazu italských vozidel by se dalo leccos vylepšit. Naši účastníci však byli spokojeni a tak na soutěži nic neměníme a pouze vylepšujeme organizační drobnosti. Při příštím ročníku chystáme zapojení výpočetní techniky, použití mikrofonu při rozpravě, dřívější rozdělení pořadatelů na kontroly a další). Čas a naši soutěžící nám ukáží co je třeba poopravit.

Fotogalerie :

Autor textu: Ondřej Kroutil - Kronikář Fiat Car Classic

Autor fotografií: Martin Maštálka

© 2003 Fiat Car Classic, Czech Republic
web: Marek Lengál, Martin Maštálka